30 Mayıs 2010 Pazar

Markafoni

Öncelikle herkese günaydın=)Bugün güne biraz erken başladım koruda yürüyüşümü yaptıktan sonra kahvaltımı yaparken her pazar hatta hergün bakmayı alışkanlık haline getirdiğim markafoniye girip,yeni hangi ürünler gelmiş bir göz attım..Özellikle pazar günleri erken saatte bakmaya dikkat ediyorum çünkü moda tasarımcıları,stil sahibi koleksiyonlar her pazar satışa sunuluyor.Erken saatte bakarsanız bu harika ürünlere piyasadaki fiyatlarından çok daha ucuza sahip olabilirsiniz.Günün ilerleyen saatlerinde hepsi tükenmiş oluyor.....Bugün Bahar Korçan(benin favorim:)),Selim Baklacı ve La Mariquita satışta:)... bana kalırsa kaçırmayın.Markafoni.com dan alışveriş yapabilmek için üye olmanız gerekmekte ve üye olmayanlar için davet gönderebilirim:) Bana mail atarak ya da telefonumdan ulaşabilirsiniz...Herkese huzurlu,mutlu pazarlar....Keyifli alışverişler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder